onsdag 8 juli 2009

Lapplands jägare, Kiruna

Lule är roligt, men ibland kan andra ställen vara roligare, till exempel i helgen då vi bestämde att Skell nog är roligare. Jag tror vi faktiskt också hade rätt. Turligt nog råkade det vara Stadsferren just samma helg som vi kom ner, och det var vi ju tvungna att utnyttja. Turligt nog 2 så fick vi entréband av Sannas föräldrar som vi snyggt tog oss in på. Många poäng till oss där.
En av de mest spektakulära sakerna som inträffade i helgen var efter allt stängt i lördags, när vi skulle gå hem träffade vi nämligen Boxarn, aka Boxartjejen. Vi bestämde att vi skulle ha en fight, en fight nere vid älven. Men innan det åt vi lite thainudlar och Joyce köpte gluten på Max. Värt. Fighten var oerhört jämn, förutom när jag gjorde mina specialgrepp, då är det inte många som kan sätta emot kan jag säga. Boxarn var snabb och hade tekniken på sin sida, men det som ändå avgjorde till min fördel var mina KILON jämfört med hennes kilon. Eftersom filmer är den nya grejen borde jag eg posta den här, men eftersom Joyce äger rättigheterna till den hänvisar jag till henne.
Some pics:

2 kommentarer:

joyce sa...

hahaha. gillar vår tre porträttbild bäst. från vänster: hår, sanna, fällman.

fällis sa...

joyce, du är hår. klipp dig aldrig!