måndag 27 juli 2009

Teliabutiken i Ö-vik

Jag och Joyce är på hemmasnickat träningsläger i Ö-vik. Mycket givande. Vi har hunnit med många hårda pass och även hunnit äta 472 g tacoköttfärs med tillhörande tacogrejer. Det kan jag tala om är en riktig prestation, särskilt med tanke på att klockan var ungefär 23.30 när vi började äta. Ungefär 6-7 Darwitzpoäng var på det. Något som egentligen också borde vara Darwitzpoäng på (även om jag förstår att det inte är det) är våra nya hårband, Finland style. Nu kan inget längre stoppa oss!

Just nu sitter Joyce och går igenom min telefonräkning som hade kommit i posten här på Valla. Eftersom jag är okapabel till att ta tag i vissa saker får jag fortfarande mina telefonräkningar i form av en lunta på 115 sidor papper med utskrifter på varenda sms/samtal jag skrivit/ringt. Hon sitter med en orange penna och highlightar alla sms jag skrivit till henne, väldigt många. Det visade sig att det faktiskt fanns en dag (hittills som hon hunnit gå igenom) som jag inte skickade nåt sms till henne, väldigt märkligt. Tydligen dagen innan lagavslutningen. Märkligt. Dock var det märkligaste att den 1:a maj 2009 skickade jag inte ett endaste sms. GALET. Det enda jag gjort var att ringa ett samtal, till Sanna. Joyce kommer även fram till nu att man utifrån räkningen kan ta reda på mina sömnvanor, och att jag kanske borde sova mer. Eller skicka mindre sms. Ah.

2 kommentarer:

lil cow wow sa...

jag håller med josé fin på nedskärningen av sms men å andra sidan är du fortf en tvättäkta teenager så you go girl! go go go

josé fin sa...

jag hoppas att du sparar räkningen så att jag får fortsätta med min nya hobby. mycket givande! hoppas att färgen i highlight pennan räcker också..