torsdag 9 juli 2009

Natt

Jag, Joyce och Carol hängde med Anja och Amelia idag. Först trodde vi att Anja redan hade farit till Göteborg, men det visade sig att nej det hade hon inte alls tydligen utan hon var med Amelia, så då bestämde vi oss för att halvkidnappa dom lite. När vi hämtade upp dom utanför Kulturens Hus fick jag en smärre chock, Amelia hade nämligen rakat av sig allt krull. Galet snyggt! Jag och Joyce kunde nästan inte uppföra oss, så snyggt var det. Hur som helst såg vi en film om en vampyrtjej som tydligen visade sig vara grevinnan Erzsébet Báthory som enligt myten badade i oskulders blod för att hålla sig evigt ung, och ungefär det handlade den också om. Plus lite annat. Jag hatar blod och höll på att svimma ungefär jättehela tiden, så det blir inte så högt betyg (den får dock lågt betyg av andra orsaker också). 1,5 "F" av 5.

-:-:-

Jag drömde om dig här om natten och det var som jobbigt för att för ett tag kändes det som förut men ändå inte och jag saknar dig och längtar efter dig som fan men samtidigt känns det läskigt att träffas och jag har behövt avståndet men jag tänker på dig ofta även om jag försöker undvika det och faktiskt oftast också lyckas okej bra med det men ibland slinter hjärnan som sagt och allt känns ensamt och nu kommer det en tår.

Inga kommentarer: