måndag 21 juni 2010

Du vet vem.

Ibland är det så att man blir arg, eller ledsen, eller bara less. Jävla skit, men det skiter jag i för jag fyller år så då skiter jag i allt!

Jolof skickade ett bra sms idag, nämligen att hon och Ida styr swampsoccerlag och jag är inbjuden! Dock är det samtidigt som Stadsferren men SM i swampsoccer är fan stort... Riktigt stort. Ett av månadens viktigaste.

Dagens Fiarapport:
På grund av resa till Cypern och smskostnader. Idag har jag inte gjort nånting alls, mest fyllt år. Det kan ta på krafterna, särskilt när man är så extremt populär som jag är. Nej men helt ärligt, det är påfrestande, och ännu värre blir det om man tycker att det är jobbigt att öppna presenter inför folk, vilket jag gör. Huvva. Men det kan ändå vara värt det faktiskt. En annan sak när man fyller år är att risken (eller chansen) är väldigt stor att det finns en massa godsaker att stoppa i sig, vilket också kan vara ett problem för många, inkluderat mig själv. Detta innebär att det kan hända att jag är lite tjock när du kommer hem, vi får se. Over and out, puss.

1 kommentar:

Sis sa...

Vårat avtal är lite halvt utdött..
P.S: KOM