onsdag 30 juni 2010

Plus att det även är min brors födelsedag!

Sista juni 2010, aldrig kommer det vara juni 2010 mer. Fast så är det ju iofs varje dag, fast kanske inte att det är sista dagen på en månad, men ändå. Därför är det inte så sorligt, eller så är det sorgligt varje dag, det beror lite på hur man ser på saker.

Idag har jag gjort väldigt, väldigt många bra saker, eller så att bra saker har hänt. Just precis därför måste jag göra en lista, för att få översikt:
  • sköt och promenerade på förmiddagen och tränade på kvällen, bra gjort
  • spelat gitarr
  • bokat resa till Portugal med mami, WEEEIIIIIIIII!
  • sökt ett till jobb, viktigt
  • anmält att jag vill ha e-faktura från Telia istället för en fet pappershög, viktigt och dessutom miljövänligt (miljömästaren Ida S!!!)
  • Fia bokade flyg hit, WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!! 300 000+
  • kanske fått en lägenhet, möjligtvis
  • Madde fixade bil till Rooths
  • betalat tillbaka min otroligt stora skuld till Carol
  • ätit världens godaste glass

1 kommentar:

Ida sa...

Well done!