söndag 20 juni 2010

Rania av Jordanien.

Igår var den största kärleksdagen av dem alla, ja herregud. För den som bott i en bunker i tre år så var det ju kronprinsessbröllop igår. Yes, det är sant, mellan Vickan och Danne (eftersom de känns så folkliga). Vi firade med att titta på tv, tyvärr hade vi inte råd att ta bröllopståget ner till Stockholm, men hade vi haft det hade vi självklart varit i södersverige och delat dagen med dem. Inte ens Paj, som är en erkänd motståndare till kungahuset, kunde hålla sig från tv:n. Hon satt som klistrad och kunde dessutom varenda hålltid. Fantastiskt. Otroligt. Det bästa med bröllopet var gästerna, eller närmare bestämt en gäst. Detta var ingen mindre än Drottning Rania av Jordanien. Jag tror Sanna blev lite kär, eller iaf förälskad (det beror ju lite på vilken ordning man anser att de kommer i, ungefär som man kan ha olika uppfattning ang. mitt eller ditt höger och vänster).

Imorgon är det en bra och dålig dag, samtidigt. 2 i 1 kan man säga. Jag fyller år men Fia rymmer till Cypern. Den jäveln. Hon passar på just när jag fyller år. Den jäveln. Nej men!!!!! Det är helt okej, hon har förtjänat det efter världens idrottigaste år.

1 kommentar:

carol sa...

Ja Rania, jag kollade upp det där och tänkte lägga ut en bild! Jag skulle ha gjort det.