tisdag 22 juni 2010

Du vet vem!

Mycket, mycket trevligt.

Jag måste säga att jag hatar, ibland, Spotify's Top tracks och Top artists. Nyss när jag gick in och kollade lite upptäckte jag till min stora förskräckelse att den blivit uppdaterad och med inte alltför smickrande låtar. Taylor Swift och fucking Britney var nämligen med! Detta beror på att jag och Sanna i helgen satt och hade roligt åt massa låtar när vi gjorde en ny hatlista och tryckte på 3 och Love story en gång, EN ENDASTE GÅNG! Frågan är då hur faan de båda kan komma med? Det är ju skandal! Folk kan ju börja tro saker, herregud. Jag fick genast lov att trycka hide och göra ett offentligt uttalande: FÖRLÅT, detta ska aldrig mer hända.

Dagens Fiarapport
Idag var jag och tränade på Helex, det var trevligt. Väldigt lite folk faktiskt, vilket är ett stort plus. Jag kunde tom stå och spegla mig utan att nån märkte det! Yes. Efter jag hade varit där blev det en himla stress att hinna med bussen till Skell (jag och Sanna åker söderut inför den stundande midsommarhelgen!), så jag körde hem som en galning, kutade runt och packade och stressade och lagade mat samtidigt som typ hela världen ringde. När pappa sen skulle skjutsa mig till bussen i morfars bil (eftersom jag hade kört slut på bensinen utan att hinna tanka) hörde vi ett mystiskt ljud (ungefär som om en fet bult satt i däcket, vilket har hänt en gång när vi skulle fara till Trästocks men upptäckte just detta, så att vi innan vi for ner var tvungna att fara förbi däckaffären och köpa lite nya däck. Typ ungefär så), och sen hann vi köra ungefär i fem sekunder på Bergnäsbron innan det vart punka! Så, jag missade bussen. Fail. Det fick bli att ta sju-bussen istället. Bara så du vet. Klart slut, puss.

Inga kommentarer: