torsdag 17 juni 2010

Insektschock.

På måndag fyller jag 20, det betyder stor fest! Eller så inte. Kan bero på att alla är utspridda över hela Sverige och inte kan komma hit. Plus att måndag är en allmänt dålig fylla år-dag. Men, nån gång ska jag fasen fira min födelsedag på rätt dag, vänta bara! Kanske när jag fyller 25? Annars tänkte jag och Carol styra en stooor fest i höst för att fira lite allt möjligt, mig i efterskott och Carol i förförskott. Höhö, det var iaf vad hon tyckte.

Annars blev jag hemmafru idag, enligt JF. Jag tog bort all spik från veden som var på baksidan och staplade bakom bastun, tungt. Desstuom var det sjukt mycket äckliga insekter bland planken, vilket inte gillades. Det närmast hatades. Efter ett tag när jag stod och ospikade kliade det på halsen, så när jag kliade tillbaka ramlade det ner en skitäcklig värsta stor insekt på gräset! Jag blev så rädd att jag var tvungen att ha ihjäl den med hammaren. Usch, helt klart det värsta på länge. Carol hade mest troligt dött.

2 kommentarer:

carol sa...

Huuuh. Jag hade nog dött, jaaa.
Det är klart vi ska fira sen! Eller?

Fallw sa...

Ja! Eller...?