tisdag 28 september 2010

Blodpudding.

Ibland händer det att man glömmer att äta middag, då får man äta på lite konstiga tider. Jag insåg det 21.00 ikväll när jag var på Kempis, shit. Det är för dåligt nästan, men som sagt lätt hänt. Som tur är finns Coop och som tur är finns blodpudding+bacon+ägg+keso. Jag tror inte det kan bli bättre än så. Medan jag satt och åt kom jag på att det inte alls kan vara lätt att hitta blodpudding i USA. Vilket skräpland! Undrar om IKEA säljer blodpudding? Hmm, Annie borde veta.

Idag bakade jag och Carol världens snyggaste tårta åt världens snyggaste Marre-Mus som hade födelsedagsfika idag fast hon egentligen fyller år imorrn, luring. Gott och välbehövligt. Typiskt oss att tjocka när vi har ledig dag, hehe..

1 kommentar:

Tankar på Trolleberg sa...

Hahaha. Det är så jäkla kul att läsa din blogg.... Blir glad!