måndag 27 september 2010

Som HLR, fast bättre

Idag kikade jag statistik på Games Online och gjorde en väldigt stor och betydelsefull upptäckt. Jag fanns inte med på Scoring Leaders (Juniors) och jag tror att det kan betyda att jag till 100% numera inte är en junis. Jag lämnar över frågan till Sanna eller kanske Kajsa, dom har bra koll. (För att bevisa att även jag har varit junis en gång i tiden, för jag vet att det kan vara svårt för vissa att tro......-->)

Idag gjorde jag en MariaLindh och glömde mobilen på Kempis. Det suger för allt blir så extremt mycket tjorvigare, exempelvis blir det väldigt tjorvigt att ringa. Och skriva sms. Tur att Facebook-chatten finns, den räddar liv. He-he-he...

1 kommentar:

cow sa...

du är no longer en junis. en fullblodad kvinna. nu är det dags att erövra världen