måndag 6 september 2010

Hannis... och de två vännerna... och Sara.

Världshistoriens i särklass längsta dag är snart slut och tur är väl det för jag hade inte klarat av mycket mer. Flyg- och båtväntingar till trots, det drygaste på hela dagen får jag nog säga var alldeles precis nyss när jag skulle hoppa i säng och kom på att jag hade glömt att hänga upp tvätten. Klädjävlar...

Idag fick jag en överraskning på Arlanda när jag gick förbi datorerna och såg två riktiga bekantingar sitta där, nämligen Julia Hjulis Suneson och Sofia Lilly González Lilja. De + Sara Havris Ekman Fredriksson var precis på väg till Nya Zeeland. Ett tag blev jag lite avundsjuk på deras resande och frihet men sen tänkte jag att ha, vad är tre månader i Nya Zeeland jämfört med en vinter i Ö-vik? Precis, ingenting.

Hundra dagar i Oceanien

Inga kommentarer: