lördag 4 september 2010

SoFia

Vilken pers, herregud. Jag har klarat av att fylla i hur jag vill jobba i oktober och jag kan lova att det var ett av det drygaste på länge. Dock bra system, men ändå uff. Jag var så stressad imorse över all planering (Carol.) att jag kände att jag var tvungen att bege mig ut på stan här i Mariehamn för att leta reda på en almanacka. Lättare sagt än gjort, för det enda som gick att hitta, nästan, var Fia-affärer. Det var kul fast ändå jobbigt med tanke på saknad och även att jag verkligen verkligen behövde hitta en almanacka.

Till slut lyckades Grahnen hitta en bokhandel och där hade de minsann den snyggaste och bästa almanacka jag nånsin sett, wow. Jag tror att Kajsa blev lite avis för att min var bättre än hennes så hon försökte ta den av mig den jäveln men jag lyckades avstyra hennes attack och har almanackan här bredvid mig i sängen i tryggt förvar. Tur.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du inte är jätte-förkyld och att ni slår de där suomalaiset naiset idag. Fast är du förkyld hoppas jag du har vett att sitta på bänken och Hejja istället.

carol sa...

Måste säga att jag är imponerad av kalenderköp på åland! Hehe