onsdag 8 september 2010

Var är Carol när man behöver henne?

Jag råkade ljuga på fejan. Jag sa att jag skulle äta kladdkaka hos grannen för där var det mys men det var en lögn för
1. Jossa hade råkat glömma formen i ugnen så det blev mer som brownies
2. jag var tvungen att gå hem gör de tittade på ett så extremt dåligt program.

Kungarna av Tylösand hette det tydligen. Jossa har pratat om det under dagen och jag tänkte att det låter inte som min smak men man måste vara öppen för nya saker så jag gav det en chans. Det första som hände var att en kille sa att han ju så klart ville ha sex i tv men att det inte spelade så stor roll med vem. Dumjävlapucko. Inte ens två minuter fick det, sen var det godnatt godnatt. Lite skräp kan man titta på men det är inte okej med en svensk version av MTVs sämsta serie Jersey Shore. Herregud, att jag ens vet vad det är känns skamligt.

3 kommentarer:

carol sa...

Hehehe. Hemma och kollar inte Kungarna på Tylösand!

.. sa...

av.

Anonym sa...

Bra där! Då har vi lyckats med vår barnuppfostran!!!!!