lördag 6 november 2010

Jag skulle kunna dö för småkorv med mackisar.

Jag tycker det är kul att man i Ö-vik säger helst istället för särskilt, tex "helst in english". Helst Carol är bra på det. Helst helst helst. Helst av allt skulle jag vilja vara Törnrosa och sova i 100 år (och nej, jag har inte lågt blodvärde bara för att jag är trött) och kanske vakna med någon annans ben som kändes lite piggare.

Imorgon tänker jag inte alls följa med till Freeport och shoppa för jag har viktigare saker för mig, Carol vet och VALLE BORDE OCKSÅ VETA. Vi ska nämligen plugga, eller ja iaf jag. Fast Valle borde också har jag hört. Eller plugga låter lite väl seriöst, skriva ska jag göra. In english.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Ska du plugga? Bra spenderade timmar, säger jag. Din bror ska också plugga idag. Pratade just med honom. Trött i benen säger du... Jag skulle vara dödstrött med tanke på tidsomställningen, men det verkar du ju inte haft problem med tidigare. Hur vet du att det inte är blodvärdet? Har ni testat? Käka och sov är moderns råd. Och var lite arg. Då spelar man bra. Tror jag...:)

carol sa...

Ja ibland kanske det råkar bli fel, som i exemplet. Fast inte alltid! Fast ja, sant. Åh jag tänkte läsa alkemisten men sen såg jag att man var tvungen att ha en som var originally written in english. Och jag som tom köpt den. Fast jag köpte två. Den andra är 300 sidor kort. Kort känns bättre än lång.