onsdag 3 november 2010

Varldens segaste internet.

Just nu skulle jag kunna bli tokig (Carol: go mad) for jag tror det har hotellet skulle kunna sla varldsrekord i seghetsinternet. Det ar en av manga saker som ar battre i Sverige an har, internetuppkopplingen och infrastrukturen. Javla land.

Idag har jag varit med om nya saker, man skulle kunna saga att jag nu kan checka av saker fran min Att gora i livet-att gora-lista. Jag har namligen badat isbad for forsta gangen i livet. Det var hemskt och skont pa samma gang, lite som att fa ett skott pa laret.

Jag forstar om det ar drygt att lasa, det ar annu drygare att skriva kan jag tala om. Det hade kanske varit battre att skriva pa engelska pa en gang, da hade ju Carol dessutom forstatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men antligen far vi hora av dig! Sa kul! Isbad, ar du inte klok? Maste ju gora rent ont. Bara aningen battre an att doppas i kokhett vatten, eller? Men, var finns det is nu, i Maien????

Puss och kul att se ett livstecken.

carol sa...

Hehehe