torsdag 4 november 2010

Mufasa och zigenarna

Idag läste jag äntligen ut den första engelska boken av två som ska läsas under vistelsen här. Suck. Det var bra för jag fattade inte riktigt vad John Steinbeck ville säga med sin The red pony, tur att den var kort. Faktiskt den kortaste boken som gick att hitta på Arken av de författare vi fick välja bland, jag erkänner. Det finns nog en viss gnutta spil i oss alla.

Imorgon ska vi till nåt mall och shoppa lite. Tur att jag är så rik säger jag för snart höll jag på att inte riktigt veta vad jag skulle göra av alla pengar. Banken tänkte nog ringa vilken dag som helst och informera om att det höll på att bli fullt på kontot. Tur att vi får lite shopping, riktigt tur.

4 kommentarer:

cameltoe sa...

saknar.

Anonym sa...

Puss puss puss och hoppas att du hittade något roligt. Som de där sov-shortsen du brukar springa runt i. Söta, säger jag.

Allt väl här hemma. Mörkt ute och alla är trötta. Castro sover mest och Marianne och Roffe H är i stan. Vi ska ut och käka med dem imorgon kväll / Puss igen

carol sa...

Bra gjort! Eller nej, good job. Hehe. Förresten finns det bara en bokaffär i stan, helt otroligt sämst. Det betyder att det finns lite böcker. Helst in english.

Anonym sa...

Varav titlen på din blogg. Kan ju nästan kännas lite ND-varning. Hugga!!!! Anar att det kan vara en bok-titel, eller???