tisdag 5 juli 2011

Cykelsommar.

Att inte äga en bil betyder att man får cykla mycket och det betyder att man får cykelben. Kajsa brukar alltid säga att hon tror hockeyspelare borde cykla mycket så jag tänker att det är nånting bra. Fast man kan krocka med olika saker, till exempel en humla. Men oftast går det bra. Precis alldeles nyss cyklade jag ner för Skyttisbacken och det kan ha varit det bästa ögonblicket hittills på sommaren. En annan viktig sak är att jag efter backen svängde till höger mot COOP för att införskaffa en cykelkorg, ett måste för en riktig cyklare. Lite pimp my bike fast i mindre skala. Bör tilläggas att kvinnan i kassan gjorde nåt fel så den kostade 29 istället för 109, men det är inte alls mitt problem.
Dagens sågning: Långa tights, aka löparbyxor. Så otroligt jävla korkat, det sämsta hittills.

4 kommentarer:

carolon sa...

Haha, COOP kan man lita på! Forum alltså.. Men du vet du, långa tights funkar i alla väder.

Anonym sa...

Ajajaj. BÅDA händerna på styret gumman!!!!! Tänk på hur det gick när du och Björn spelade cykel-fotboll....:(

kajsa sa...

Haha! Så du lyssnar på alla mina teorier ändå? STORT :) Puss

kajsa sa...

Haha! Så du lyssnar på alla mina teorier ändå? STORT :) Puss