fredag 22 juli 2011

Johannas superperfekta sommar.

Hannas perfekta supersommar av och med Hanna Hellquist var med mig och sprang intervaller idag. Hon är kunglig och hon visar hur man kan göra radio av absolut ingenting och kalaslyckas. Idag planterade hon och Oskar Linnros pelargoner med hennes mamma på deras sommarställe i Grums. Tänk om varje dag hade varit som deras två timmars långa program, eller som min efterträningsstund på en brygga vid Höglandssjön. Lovely.

-:-:-


Äntligen! Äntligen har jag KORV i min lägenhet. Carol gav mig en sjukt perfekt födelsedagspresent som jag letat efter hur länge som helst. Peace, Happiness, och Live Laugh and Love kan slänga sig i hårdast tänkbara vägg.

2 kommentarer:

Ida sa...

Min superperfekta sommar är som i Idas sommarvisa.

Ida sa...

Och du skulle bara våga dissa drömma. Det är ett vackert ord som står på min hylla. Fast korv är rätt så fint också. Plus att Fredde brukade ändra drömma till mörda. Korv är nog bättre..