fredag 1 juli 2011

Jobb.

Att låta sig bli lurad av en telefonförsäljare kostar 61 kr i rekommenderat brev-avgift. Fast sånt får man ta när man är trött, less, ung och dum. Jag känner att det är väl investerade pengar med tanke på vilken läxa jag lärt mig, ojojoj. Hehe. Tänk, nu vet jag hur man skickar rekommenderade brev! Fantastiskt.
Nu har äntligen världens mest oändliga jobbvecka tagit slut och inga kan vara gladare än mig. Nu ska jag göra absolut precis det jag vill och har börjat med att sätta igång en tvättmaskin. Vilket viktigt liv! Ju mer jag jobbar desto mindre fattar jag vad som är meningen med allt. JO, man kan ha ett utvecklande och givande jobb men det ska vara fantastiskt/otroligt/sanslöst/makalöst/kopiöst roligt/spännande/utvecklande för att det ska vara värt att jobba i 40 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan inte tro att det är sant, hur kan man nöja sig...?

1 kommentar:

Tankar på Trolleberg sa...

Man har ett spännande och utvecklande jobb OCH man har en spännande och utvecklande fritid!!!!!! Puss