söndag 11 september 2011

Återanvändning.

I helgen skiner solen i Ö-vik och jag tror det beror på att min bästa samboo har varit här och förgyllt våran tillvaro. Hon for precis söderut men innan det kom hon och hämtade lite grejer hon haft i mitt förråd och jag fick tom ge henne mina xxxx-skridskor. Underbart. Kan det bli bättre, hon behövde dem och jag behövde att nån behövde dem. Det kändes otroligt bra för mitt världssamvete att faktiskt inte behöva slänga dem för det hade ju bara varit idiotiskt. Hatar sånt. Så nu är nästa uppdrag att hitta en ägare åt Jolofs gamla 9K... Hehe.

3 kommentarer:

bjork sa...

återanvändning = bra.

vilken storlek är det på 9kna? ;) heeeh

Anonym sa...

Återvinning är bra, JA! Nu väntar två stycken fåtöljer från IKEA på sin nästa boplats. Från S-vall (IKEA) till Skelle, till Valla och Korsgatan (Ö-vik), därefter till altanen på Trolleberg och nu, snart, till Pello där de ska stå i musikmuttern.... Det kallar jag återvinning, om och om igen...

carol sa...

Hallå, 9kna är mina! Eller alltså, när jag tränat upp fotlederna. Såklart..