onsdag 28 september 2011

Inspark, tre år senare.

Ikväll är jag så kallad fyllechaffis. Det är 93:orna som har sin inspark, alltså första festen innan studenten. Därefter följer 200-dagars, 150-dagars, 100-dagars osv, osv. Det känns sjukt länge sen må jag säga, även om det faktiskt bara är tre år sen. Tänk att för vissa är det 25 år sen, eller 30! Herregud vad gamla människor det finns och vad gamla vi alla börjar bli. Extra gamlingspoäng får man när man till och med nästan oroar sig lite för tjejerna som ska ut. Gör inget jag inte hade gjort brukar det väl heta.

Men. Istället för att gå på inför studenten-fester (hade ju kanske inte känts helt bra att vara där...) sitter jag och Carolon och tittar på tv uppe hos henne, min lägenhet är ju som sagt helt oduglig att vara i just nu. Vi gjorde även ett bus. Hehe. Men det är hemligt. Hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe... nu blir jag nyfiken...

Kolla in min blogg om Isak Lampa. Det är en spännande följetong....

carol sa...

Hehehe, väldigt hemligt...