onsdag 14 september 2011

Upptaktsträff.



Äntligen. Jag klev precis in genom dörren efter en heldag i Stockholm. Fyra imorse ringde Ulf och frågade om jag var vaken för han stod på uppfarten och väntade och självklart var jag ju absolut inte det och faktiskt så svarade jag även det, man brukar ju annars helt automatiskt säga att man är vaken fast det är alldeles uppenbart att man dödssov. Så, det var bara att slänga på sig (skogsmulle)kläderna och sätta sig i Modo-bilen ner till Stockholm för Riksseriens upptaktsträff, eller vad det kallas. Intressant att se lite hur saker funkar + god morotskaka.
-:-:-
Igår hände nåt extremt viktigt och det var att jag, Carol och Jolof åkte till Sundsvall på IKEA. Kan ju vara bra med lite möbler och grejer om man ska flytta hemifrån, liksoom. Vi målade om hennes snetak i veckan och det var ju minst sagt lite annat än taket som blev vitt, till exempel ett halvt ben+fot och en inbakad fläta. Resultatet blev lyckat. Alltså taket. Och jo, vi träffade Tusse på Birsta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra! Ser att du är hemma. Jobbigt att kliva direkt ur sängen in i en bil till Stlm OCH att vara på möte när det känns som man inte kommit ur pyamasen.

Puss Puss Puss

carol sa...

Haha, snyggt in-action-kort..