fredag 23 september 2011

En helt vanlig fredag.

Nu har jag försökt skriva mitt första webben7-inlägg 64 gånger men om det inte går så kan jag inte göra så mycket egentligen, särskilt inte på en fredagkväll. För övrigt en fredagkväll så kan man numera vara hos Carol och titta på tv för hennes lägenhet är helt färdigfixad! Iaf ser det ut som det, jag kan inte hitta nån liten oklar detalj. Tur det för hos mig är precis allt urkopplat pga seghetsmålningen som jag hoppas kunna bli klar med i början av veckan. Hoppas alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv lika kul som när du bloggar. Kopiera ingen annan, det blir bara trist. Det är kul att läsa personligt skrivna saker, med twist. LÄtt som en plätt mao...:) HÄlsar M från ett regnigt NY.

Lagledar'n sa...

Klart det går bra med ditt kompletta ordförråd;-)
Lyssna på M och skriv som du brukar.
/Lagledar'n