torsdag 20 september 2012

Jag mår bra men har för lite tid.

I morgon runt tre är min hell week över. Jävla prov. Men det är klart, det är ju lite av en förutsättning för skola i allmänhet, kunskapstest. Det ska bli skönt. Jag längtar efter att göra mer saker jag vill göra; läsa (annat än textbooks), se en film, umgås lite mer, lyssna på musik. Ja sånt. Just nu känns det som att psykologiboken äger mig.

Förutom att det blir lite lugnare pluggmässigt får vi äntligen träna på riktigt i morgon, med tränare och hela köret. Hemma är väl inte det en så stor grej men det är ju lite andra regler här. Minst sagt.

Nu ska jag sova. Skönt. I Sverige börjar det bli morgon och de hurtigaste är redan uppe. Tur att jag inte behöver vara hurtig just nu. Sängen är det bästa och jag önskar natten kunde vara längre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ganska tidigt för prov. Men de kanske har tester efter kortare avsnitt, för att kolla kunskaperna längs vägen, so to say,,,, Kan nog vara bra inlärningsmässigt men jobbigare för studenten antar jag... HOppas du sover gott just nu. Själv vaknar jag just. Puss