fredag 28 september 2012

Bara sådär allmänt.

Det är konstigt det här med sovmorgon. När jag vet att jag får sova längre på morgonen är det som att jag alltid går och lägger mig tidigare också. Korkat. Man borde ju helt enkelt gå och lägga sig tidigare alltid. Men det kan vara svårt, särskilt eftersom det är lättare att tänka på kvällen. Att jag äntligen skaffat Spotify Premium hjälper ju inte heller. Jag är troligen sist i Sverige (fast nu USA) att skaffa det, i alla fall sa Ida i somras att jag måste vara den enda som fortfarande körde Free, vilket ju i såna fall borde betyda att ingen alls längre har det. Vad rika de ska bli. Alltså inte musikerna.

Ikväll somnar jag till Midnight City. Sanna är en fruktansvärt bäst provider av musik, jag har henne att tacka för så mycket. Jag ska allt se till att hon är i Skellefteå till jul, just sayin.

Jag hade tänkt hitta nån rolig gammal bild på Sanna, men eftersom jag inte har tillgång till mina gamla bilder sket det sig. Det fick bli en bild på musikkatten istället. Det är okej, det sa han till mig för tre dagar sen.         

Snart är det i morgon, igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi. För tre dagar sen sa han även att han saknade dig. Och då sa jag att jag också gjorde det.

/ Sanna

Anonym sa...

Hehe, Castro på pianot:)
Han är musikalisk vår kattkille, det är då ett som är säkert.
När du skriver sovmorgon, blir jag alltid lika förvirrad. Men det måste ju helt enkelt ha varit igår, för jag inser att klockan är 5 på morgonen, over there....
Ska på yoga om en timma, min vilodag idag, fast jag har blixtont i axeln och har träningsvärk efter migränattacken igår. Vojne, vojne. Men yoga vill jag inte missa.
Puss puss puss
Ska lyssna på "Sannas" låt...