onsdag 22 oktober 2008

Dundra

Ingen kvalitet på nånting. Träning, sömn, mat, hjärna. På nåt sätt är det inte längre lika roligt när nån står och antecknar. Rätt tråkigt både på och av och noll motivation. Nooooll.

Idag har jag fått musik av Sanna. Det behövdes, det var länge sen. Även om jag har mycket blir man less. Alltså bra med en uppdatering. Hennes föräldrar skulle komma och hälsa på, då blev jag sugen på att träffa min familj. Jag saknar dem, mamma är så bra på att ge motivation och inspirera.

I helgen är det så iaf match igen, dubbelmöte mot Linkin borta vilket betyder bussresa en hel dag, missad skoldag, sova över i Stockholm istället för att fara tillbaka till Ö-vik, planera, packa och inget mer Valla före USA. Wha, jag blir utmattad bara jag tänker på det...

---

En Stenmark gör en iaf alltid lite gladare

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har en hel vägg med stenmark i kollektivet där jag bor, det piggar upp frukosten! :)

cameltoe sa...

du ska ju ändå till staterna och representera ditt land, det är fan stort. och om man ska uttrycka det i en känsla är det mycket närmre ren glädje än ren sorg. tänk inte på all press och alla mothugg. tänk på det positiva du gör. utan det positiva går det inte att förbättra det negativa. johanna faallman representing luleå, sweden :)
puss
ps: ta med jan stenmark på färden så känns alla dagar lite lättare.