onsdag 8 oktober 2008

Joyce är sjuk

Jag har styrt upp musik till omklädningsrummet. Det känns faktiskt riktigt bra, litegrann som förut. Bland annat Svenska Akademien, Arcade Fire och Anna Järvinen. Om inte annat kan man lyssna på det när man är ensam där. Jag saknar mitt indielag.

Jag har trots allt styrt upp en hel del de senaste dagarna: labbrapporter, banksamtal och nya flikar till mina startsidor. Den viktigaste är helt klart kuriren.nu som ligger som första flik, man får ju inte tappa bort sitt ursprung. Där har jag läst att det snöat hemma, att Bartecko har kommit och att Harry Nyman har dött. Det kändes verkligen jättetråkigt. Jag tror nästan alla lulebor vet vem det är, iaf när man säger att det är han som spelat tomten i julkalendern i stadsparken så länge nån kan minnas. Tråkigt, vem som helst kan ju inte vara tomten...

Alla dagar är likadana och jag har inga lektioner men nu kan jag iaf träna fast det är så jobbigt för hjärta/lunga att jag nästa kolavippar. Att hockey kan vara så ansträngande.

Inga kommentarer: