torsdag 16 oktober 2008

Uppdatering

Jag vet att jag borde uppdatera, därför gör jag det.
Detta har hänt:

Avstängning: Det visade sig att jag inte alls fick spela i Finland due to blablabla, alltså blev jag avstängd på nytt, 10-17/10. Hurra. Hann även med att bli utskälld av ett visst hockeyförbund och en viss man som använde hemska härskartekniker. Minuspoäng.

USA: Jag ska fara till Vermont och Lake Placid (OS 1932 och 1980), wee.

Fått puck på halsen: Annie råkade skjuta ett slagskott som jag fångade med halsen, inte meningen. Det var inte bra. För det gjorde ont. Just när den träffade ringde det till i hela skallen, metalliskt ljud. Mamma tyckte jag skulle fara och kolla, så då gjorde jag det på kvällen (efter många om och men!) men läkarn sa bara att mitt ont i huvudet kom från nacken. Idag dagen efter är det stelt. Tack Paj och Udén som agerade taxi/sällskap.

Joyce höll på att dö: Imorse höll Joyce på att kvävas av sitt eget slem som hon inte kunnat hosta upp eftersom puckoläkarna på puckovårdcentralen gett henne hostdämpande. Alltså fick hon värsta andningsstoppande slemproppen och Johanna fick ringa ambulansen. Det sägs att Jossa hjälpte till i string? Pluspoäng till Jossa och Johanna.

Gjort slut på toapapper: Man får prata om toaletter, och eftersom man får det tänker jag berätta att jag gjort slut på min första rulle toapapper här på Valla. En rulle kan man tycka är lite, och det är det, men det finns vissa anledningar

  • mycket tid på andra ställen än här, alltså använder man toapapper från tex Kempis
  • snylta på jävla grannarnas

Den största anledningen är troligtvis det där med grannarna. Eftersom de lagar mat utan fläkt (spy), skrattar som as på opassande tider, lämnar saker framme och aldrig städar tänker jag att de fanihelvete kan bjuda på lite jävla toapapper.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till landslagsplatsen!

Anonym sa...

Hallå, nu ljög du faktskt en hel del angående renis räddning, jag hade inte string, jag var utan...
Dålig stil att sprida en massa falska rykten på de hära viset!

Anonym sa...

Bra att du poängterade det Jossa! Så att alla kan ändra bilden av dina kläder under hjälteinsatsen!