måndag 27 oktober 2008

Rastaskor

Efter en helg i Linköping, både upp och ner, har jag och emmanordin nu sovit en natt på vårt älskade Arlanda Hotellby. Badrummen är så sjukt jävla fula. Hur som helst sov vi istället för frukost, men vi kom oss efter många om och men upp, med hjälp av lite smart fuffens. Hehehe...

Ett "upp" i helgen var att jag vann ett presentkort på en skoaffär i Linköping, världens flyt. Vi promenerade runt i stan på fredag kväll och hittade DNA som hade kvällsöppet för att de firade ett år. Vi var med i en tävling som de hade och jag vann ett presentkort på 300. Lätt det värdaste på länge. Innan matchen i lördags gick jag och Frida så på stan och köpte nya skor. Nice. Nu kan ingen längre klaga på min slitna, bruna Converse. Men tro inte för det att jag ska slänga dem, åhnej.

I helgen har jag även fått "årets snoppdos", jag tror Sanna fattar. Jag råkade nämligen se Sture TOTALNÄCK i duschen... Ett "ner".

Nu ska jag och Emma på stan och shoppa lite, men först ska jag duscha i det snygga badrummet. Oh ja. Btw kom en fågel nyss in i vårat rum. Sällskap.

Och jo. Jag skulle också vilja ha en hel vägg med Jan Stenmark i mitt "kollektiv".

Inga kommentarer: