måndag 20 oktober 2008

Mjölksyra fyller hela min kropp fast eg bara benen

I helgen var jag hemma. Skönt med lite miljöombyte och syre till hjärnan. Man får väl passa på när Joyce med föräldrar ändå skulle burna norrut med ny-Forden. Jag har funderat lite och tycker att Joyce faktiskt borde bli frisk snart, det är så tomt på Valla utan min sågarkompanjon.

Väl hemma gjorde jag iaf INGENTING. Hur skönt som helst det med. Ingenting, förutom att gå på stan med mamma och shoppa lite tröjor. Sist jag var hem hittade jag ingenting, även om det var samma saker nu som för tre veckor sen. Jag antar att det handlar lite om inställning.

Imorgon ska jag ha en rehabdag för mina ben, rekommenderad av Frida. Isbad och promenad (min och Brallans rimvecka har börjat). Det känns som det kan behövas. Det, eller en fet massage...

Inga kommentarer: