onsdag 7 oktober 2009

Att fortsätta.

Just nu gör jag inte så mycket mer än att träna, sova och äta. Dock är jag inte så missnöjd med det, än så länge. Men det kan nog bli lite träligt i längden, och klart, man hade ju inte klagat om man fått lite pengar för det heller. Skolan är som den är, jag tycker alla lektioner hela tiden blir inställda pga massa olika onödiga saker, tex orienteringsdag för alla 3:or. Tur för mig att jag är 3,5:a, jag har redan gjort bort alla mina friluftsdagar. Det går lite olika rykten om orienteringen förresten och det värsta tror jag är det som säger att många av hockeyspelarna kom i mål efter konståkarna. Shit. Det kommer även från säkra källor.

Idag blev Tina brunögd och Madde tog köris, jättegrattis!

2 kommentarer:

jojjan sa...

jävla konståkare! de borde inte få röra sig i skog och mark. fattar inte, men de kom före hela tiden och vi blev bara less.

Fälsan sa...

jag tror de hade en teleporter faktiskt, hur kan det annars ha gått till?