tisdag 20 oktober 2009

We are the people

När man är borta glömmer man ibland bort att saker händer där hemma också, tiden står faktiskt inte stilla bara för att man inte är där. Angående hemmasaker så hoppas jag att Madde håller ställningarna i huset, och angående mangon så kan hon nog börja kasta bort den snart. Brallan ska tydligen sova över, och jag hade själv bokat date med marialindh, men eftersom jag nu blev kvar här till iaf torsdag får det tas vid ett senare tillfälle. Förlåt.


Idag har vi bytt hotell och hall, till Scandic Alvik/Stora Mossen, vilket är rätt kul eftersom det var här vi var på Stålbucklan 2006. KalixAmanda snodde sprit, vi spelade fotboll mot AIK, Brallan och jag gjorde snyggaste målet, jag pratade med Sanna i telefonen till alldeles för sent så Paj fick hjärnblödning på mig, osv. Gud, det inte bara känns utan ÄR evigheter sen.

Många stjärnor syns på denna bild: Paj, Joyce, Anja och Brallan, för att nämna några. Bilden är nog rolig för att den ska kompensera upp hur fruktansvärt ful den faktiskt är, herre, tur man ser lite proffsigare ut nu för tiden (förhoppningsvis.). Märk väl flaggan i bakgrunden, haha.

Cap Joyce tar emot andrapriset och ser precis så missnöjd ut som en kapten ska göra när man just förlorat en final. Bra där Jojan (det måste sitta i tröjan...).

5 kommentarer:

joyce sa...

haha. minnen.. det var då överkalixarna hade en tävling vem som kunde andas längst i sin skridsko, vi fick risifrutti till typ frukost, mellanmål och kvällsfika, hilda var cap i något lag fast då kände vi henne inte och pajs klubba gick av på mitten..

cameltoe sa...

det var då jag var på sm i övik och vårat lag räknades inte, iaf inte enligt brynäs tränare och lagledare. aik skrällåkte ut och brynäs och modo gick vidare. kicki var på vårt hotell och hejjade på carola i melodifestivalen. men jag pratade med dig och var nykär.

Shellfitt sa...

hahaha, herre vad många saker. undrar hur paj ser på den helgen...

Mallan sa...

haha, minnen minnen... just den där helgen kommer jag också ihåg som det var igår:P det var jag som delade hotellrum med nykära Sanna Kågström och jag gissar på att det blev en dyr telefonräkning för ni pratade konstant;) haha vilka minnen man har som känns som dom hände nyss men som verkligen var ett tag sen, för man har ju massa minnen efter den helgen:P hoppas det är bra med dig annars...kör hårt i huvudstaden:)

Shellfitt sa...

Hahaha, herre stackars dig och Paj, det kan inte ha varit kul för er. Det var inte igår man hörde av dig heller, hoppas allt är bra nere i Linkan!