måndag 26 oktober 2009

Hela världen är så underbar Jojan!

Imorse kom jag hem till Ö-vik, Kempis och huset igen. Har saknat otroligt mycket. Så klart min sambo Mandy Lane också. Mycket. Och Jojan, fast hon är inte här, hon är hemma i kära älskade Luleå. Saknar det också. Direkt vi träffas ska vi dansa, och skratta. Det var alldeles för länge sen, men det kommer snart igen. Jag känner att jag har lite dålig svenska nu faktiskt, det kan bero på många saker, men största anledningen är nog att jag är trött. Apropå det har det svenska språket många brister, som Joss alltid brukade säga förut. Det har jag kommit på, "Jeg er glad i deg".

Sanna har köpt en ny telefon säger hon, en rosa. Jojan skriver blogg och Beggan hälsar genom Maddes telefon, som inte är rosa. Boston ringer till Sverige, jag har ätit fast är hungrig. Fiskpinnar finns i frysen och jag är sugen, på sex stycken. Stycke. n.

4 kommentarer:

carol sa...

Hall å vad hände med fiskpinnarn?a

Shellfitt sa...

Det blev inge. t. Kanske ikväl? l.

carol sa...

J!a. Fast fisk pinnar är väl inte så got?t

Shellfitt sa...

J o. Fisk pinnar är jätte gott tyck er ja. g.