onsdag 14 oktober 2009

Osannolikt.

Idag har tre sjuka saker hänt.

1. Jag var inne på fejan och tyckte efter att jag kollat på lite bilder att jag nog borde byta profilbild, så jag tog en fin en på mig och Annie. Ca 45. min senare ringer Annie på min telefon när jag är uppe i köket och lagar mat och berättar att hon gjort samma sak, OCH valt samma bild! Helt utan att hon sett min innan, helt sinnes!



2. Någon (kanske Carol, vet ej) skulle lyfta Carols skridskor (alltså antagligen mest troligt Carol själv...) varpå skridskon ligger kvar medans plösen följer med, vad jag nu förutsätter var, Carols hand. Plösen hade ruttnat loss från skridskon! Hahahahahhahahahahahahhahaha. Usch!

3. Jag loggar in på msn (inte vanligt) och inte långt efteråt loggar Jojan också in! Helt otroligt, vi kunde inte komma på senast vi pratade på msn, kanske var det förr i tiden som i förrförr i tiden. Jojan kläckte även ett blivande klassiskt citat, Emma Nordins bröst. Nostalgi.

5 kommentarer:

joyce sa...

hahahaha. SJUKT!

lil cow wow sa...

jag tycker du borde göra ett inlägg bara om emmanordins bröst, eller ska jag göra det? jag är ju dock inte lika erfaren som ni öviksjävlar.

carol sa...

Men. Lim förihelvete!

emsi sa...

hallå! vad händer?

Hoppan sa...

Håller med.. gör ett inlägg om Nordins bröst!! haha