tisdag 27 oktober 2009

Build me up, Buttercup

Modo vann idag, vilket jag tyckte var bra. Carol tyckte att det var jätte bra, verklig en. Dock var det en pissmatch utan dess like tills ungefär en halv period återstod av matchen. Sen hände det grejer, så klart när vi redan givit upp, så vi fick se vinstmålet nere i SB-hallen.

Idag var jag och emmanordin på lunch-/fikadate. Väldigt viktigt, det var nämligen alldeles för längesen man såg till henne. Vi pratade om det mesta, och jag avslöjade även några hemliga hemligheter för henne. Det var också viktigt.

Jojan och de andra 91:orna håller som bäst på att skriva tal till NP i Svenska B, och jag kan bara säga att haha vad bra jag gjorde det som aldrig ens behövde hålla det där talet. Fråga inte exakt hur det gick till, men det var bra gjort. Dessutom fick jag hoppa över nästan hela momentet 1900-talslitteratur. Hoho. Vad att säga? Nästan värd en applåd.

2 kommentarer:

carol sa...

Ja, det är klart man blir glad efter som dom inte vinner så ofta!

Anonym sa...

"Ej bättre börda man bär på vägen än kunskap mycken", har du hört den...