tisdag 23 mars 2010

Bajskvinnan med bajsminen

Imorse stod jag och Erika G i mål på hg:n och jag kan ju lova att det var döden för ljumskarna, jag tror det blir rullstol imorrn. Eller så kanske Ida skulle kunna skjutsa runt mig i en pulka? Carols favvo-Mange drog iaf en kaxig line, "Ja, några träningar till så platsar du i Leksand...". Pga ljumskdöden är det tv-soffan som gäller ikväll. JF, Tina och samboo är också här och tar det lugnt, iaf för tillfället. Men annat var det igår när vi tog en liten road trip till Timrå för att se dem spela mot HV. Oförglömligt toabesök är det enda jag behöver säga.

Min lillasyster Ida och jag bestämde oss idag för att starta ett projekt (kan man kalla det), inte alltför olikt Ruta '09 fast kanske ännu bättre, viktigare men även svårare. Sikta högt sis!

1 kommentar:

Ida sa...

Gillar att fler också tänker följa i våra fotspår. Så viktigt!