torsdag 25 mars 2010

Once samboos, always samboos.

Jag tycker att tiden går fort, känns som det var nyss som jag och Sambooleine var på IKEA Kungens Kurva i Mododressar och köpte inredning till mina husgarderober. Men det var inte så nyss, det var faktiskt nästan 6 månader sen. 6 månader eller 1/40 av 20 år, alltså lika stor del av en period som en kvarts utvisning är. Jag kommer att sakna huset, men kanske mest min samboo Mandy, även om jag får två nya. Idag flyttade jag nämligen över mina grejer till Valley och till Annie och Erika på Hymer. Valla är alltid Valla, på gott och ont, men det kommer bli bra det också. Konstigt att lämna, men ändå skönt att inte behöva tömma helt och att de kommer och bor här ganska så på en gång, annars hade jag fått dåligt samvete jämtemot huset som hade behövt stå ensamt.

Bör tilläggas att hur bra vi än är, min samboo och jag, så missade vi soptömningen i onsdags igen, för iaf tredje gången i ordningen.


Imorgon hoppar jag och C-roll på bussen till Gävle för ett besök på obestämd tid, eller till på söndag, vi får se. Både jag och Carol har enorma förväntningar och förhoppningar på Sanna och hennes värdinneskills, och det minsta vi tycker att vi är värda är en trerätters middag som står framdukad när vi kommer fram till Gävle. Det minsta alltså!

1 kommentar:

lil cow wow sa...

ni är så fina! jag blir tårögd fan och jag har inte ens varit där.