onsdag 17 mars 2010

Solsken i Bjästa, eller kanske Bjästad som Joyce skulle ha sagt

Idag har jag dragit två stora fall, närmast störtningar. Den första var i Bjästa när jag och Madde hade skjutsat K. Markeby till vårdisen där och vi skulle gå till Jossas stekbil som jag hade gjort en sjukt snygg parkering med. Jag trodde K. M. skulle rädda mig men icket, hon lät mig falla! Dock så tror jag att jag hade samlat ihop till det eftersom jag några minuter tidigare hade sabbat Maddes dag genom att tappa henne nyinköpta chokladpudding i backen. Sorry för det. Det andra fallet inträffade alldeles nyss och höll på att gå illa då jag fastnade i datorsladden och stöp in i dörren när jag skulle hämta min lax ur micron, min lax som för övrigt har två sidor, hehehe......

Imorgon bitti bär det av till Norrköping för SM-slutspel i helgen. Känns riktigt taggat. Håller på att packa som bäst just nu och fick lov att låna en väska härifrån huset som jag tror kommer göra stor succé i helgen. Heja Rögle BK!

Inga kommentarer: