tisdag 27 april 2010

"Dum dum dum dum"

Det känns inte alltför bra att IC farit till Malawi. Det känns faktiskt riktigt tråkigt. Jävla skittråkigt. Jag blir arg för att jag, den nyadopterade IC:aren, inte får följa med, ja faktiskt inte ens blev tillfrågad. Mobbing! Men, det kommer att visa sig på nästa karmakontouttdrag, för där samlas allt. Jag kastade Annies snusdosa klockrent i ögonbrynet på henne idag, och även det kommer nog med. Dock tror jag det jämnas ut av mitt gardininköp idag, eller var det förresten kanske några plus på vuxenpoängskontot? Svårt att avgöra. Hur som helst är det tur att mina vänner på K är här, och dessutom att mina nya sambosar är hemma. Annars hade det lätt kunnat bli tomt och gravtyst. Ida och Hedda bjöd på ägg och South Park och när jag gick hem till E kom det några regndroppar och genast luktade det sommarregn och genast kom jag att tänka på Carol. Jävla skit-IC!

I helgen har jag varit i Gävle och träffat gamla AIK-are. Eller rättare sagt hela veckan har jag varit i Gävle och i helgen kom även Carran, Stina och Kalle dit. Det var värt, det kändes som förut. Igår satt vi hos Lunkan och Karin och pratade om gamla saker som Kajsa-/Mirrecitat och Big K, det är helt sanslöst vad saker det finns att säga om de ämnena. Det känns som nyss fast ändå absolut inte med tanke på hur miljarders miljoners många grejer som hänt sen dess. I övrigt var det ett bra besök. Vi hann med att se The Notebook också och självklart forsade tårarna, jag tror det där med gråt är lite av min grej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gråt är bra! Minns det där med små svarta stenar...