onsdag 7 april 2010

Tuna all over

När jag satt i bilen med mamma på väg hem från stugan kom jag på att jag sagt att jag skulle följa med Malin (mer känd som Min kompis Malin) och Linus och se på film, men det kändes jävligt jobbigt, särskilt när vi kom hem vid halv nio och jag kom på att min röda tvätt låg i maskinen och att färgtvättmedlet var slut, förbannat. Skitsamma, efter ett tag ringde iaf Malin och berättade att Millis skulle med och se på film! Då fick jag ju bara lov att låta mig kidnappas en sväng. Millis Lullis har jag inte sett till på år och dar, säkert två år sen sist. Hon var sig lik, vilket gladde oerhört mycket. Millis är ett unikum, en riktig stjärna. Allt som allt måste jag säga att det var bra gjort av mig att följa med, en Tuna-reunion var precis vad jag behövde.

Jag och Millis Lullis sista veckan i nian, just innan vi skulle lämna in våra skåpnycklar. Snyft.

2006 (?)
-:-:-

Kan informera om att säsong 1 av OTH nu finns på min dator, hehehe. Kan LOVA att det lär bli lite OTH de närmaste veckorna, hehehe. Yes, yes, yes.

1 kommentar:

Joss sa...

Tuna... känns som eoner sedan. (Inte för att jag klagar)
Såg du förresten att jag träffat en som kört moped genom tunakorridoren?