torsdag 15 april 2010

Röv!

Telefonjäveln har gått sönder nu, på riktigt. Eller, egentligen funkar allt förutom en knapp, dock världens viktigaste knapp. Mittenknappen, joystickknappen, styrspaken, whatever. Mitt i allt när jag satt och diktade så bara dampade den loss och sen dampade jag loss och sen vart jag bara jävligt less. Därför har jag nu fått låna Marre-Katts telefon, men den är så ovan och tjorvig så jag funderar om jag ändå inte ska ta min. Men ändå, jävla skit mitt i allt. Bajs.

I helgen är jag ensam i Hymer. Annie har åkt hem till Sundsvall och Erika är hemma i Kramfors. Tur kan jag säga att Carol är kvar. Och min älskade pudelmamma. Och Jojandojan, fast henne har vi kommit fram till att man nog inte kommer se till eftersom hon nog lär toffla3000 eftersom IC ska till Afrika på måndag. Om nu vulkanjäveln på Island kan bestämma sig för att sluta muppa sig. Sämre tajming har nog ingen varit med om tidigare.

En till sak som gjorde mig arg idag förutom telefonen var Fitt-Mongot i röd piké som kastade studsbollsjäveln i ljushallen idag. Fan i helvete vad ville han egentligen!? Jag hade lätt kunnat kasta den jävla studsbollen i en hink med diarré.

2 kommentarer:

carol sa...

Vulkanjävel och studsbollsjävel. Helvete! Fan vad less jag blir.

Tankar på Trolleberg sa...

Flickor, flickor! Sansa er. Ni låter som två spyende vulkaner!