onsdag 28 april 2010

Kanske världens bästa bussresa, iaf bussögonblick.

Fy bubblans hej och hå vad skönt att åka hem. Ö-vik är som inte riktigt sig självt just nu, det är som för somrigt men ändå för tomt och ojoj vad jobbigt det känns att börja träna igen, som en liten parantes bara. Just nu sitter jag i bussen, som i sin tur står stilla på busstation i Umeå. Det är massa sol ute, jag sitter i affärsklass som det så flott heter, skriver projektarbete och lyssnar på världens bästa april-playlist. Dessutom verkar de ha glömt bort att ta betalt för min biljett... HEHE. Frågan är om man ska lyssna på samvetet eller på sitt stackars bankkonto. Men fortfarande, HEHE.

Idag fick jag en såå stark Sannakänsla när jag lånade lite deo och det visade sig vara samma deo som Sanna hade på förr i tiden-tiden! Helt fantastiskt, och tillsammans med Grey Room blir det nästan för bra, snurr i skallen-bra. Det hade varit bra om man kunde spela in en känsla, spara den och spela upp den när det som mest behövs. Kanske tom låna ut den till en behövande. Eller hyra ut, om det är till nån man inte tycker om lika mycket. Det hade varit en dyr känsla, säkert 500 kr/h. Misstänker att det hade varit stor efterfrågan också. Känner mig lite som Frisören i Mammas Nya Kille. Jaahh meen saatan Joel! Då kan du komma och säga att du ha pengar eller hur!?

Inga kommentarer: