tisdag 21 juni 2011

90-talet.

Hela förmiddagen har jag tittat på Nittileaks på nätet och det är helt ofrånkomligt att få barndomsnostalgi när de spelar Mmmbop eller Bailando. Jag tror faktiskt det var grymmare att växa upp på 90-talet än nu, helt klart. Jag tror inte jag behöver säga mer än Powerrangers... Lätt det roligaste inslaget var från Blåsningen 1998 när Anders Limpar blev blåst att de rest in i framtiden med ett vanligt litet flygplan. Hehehe...
Idag är årets längsta dag, sommarsolståndet även kallat. Jag tror inte att det är någon slump att den sammanfaller med min födelsedag. Helt klart vill jorden vara vaken så länge som möjligt för att hedra att jag fyller 21 år (kanske livets viktigaste födelsedag). Jag ska utnyttja dagen till max.
Notas leder div. 2 norra med fem poäng, viktig parantes även om jag numera känner typ två pers som spelar där. Men fortfarande, riktigt viktigt. Ännu viktigare är att jag åker till Stockholm nu. Tjiing!

Inga kommentarer: