fredag 3 juni 2011

Du maste logga in for att kunna logga ut.

Idag har vi gatt runt pa schtaan, i battre skor an igar vilket var himla tur eftersom allt annat hade betytt inflammation i fotsulorna, alternativt stortaavfallning (mest pa Carol). Jag sa det tidigare till Ida men jag och Carol har insett att hennes skavsar (kottsar) mellan tarna och mitt franvarande av desamma beror pa att hon har tightare mellan tarna medan jag och alla thaiar har lite mer gluggigt. Fast vad gor det for vi gillar ju gluggar.

Vi forsoker shoppa har men det mesta ar antingen jattedyrt eller bara skrap. Istallet for att kopa med sig massa skit till Sverige ska vi ga pa bio ikvall, Imax 3D finns runt hornet langst uppe i stekgallerian Siam Paragon. Vi undrar hur det kommer bli, kanns lite som aksjukevarning men jag vet inte. Vi traffade en goteborgare har pa hotellet imorse och han sa att bioduken var 28 meter bred sa det kanns som det iaf kan bli ratt maffigt. Den enda filmen som gick pa Imax var dock Pirates 4, som jag inte direkt kan saga att jag ar nat fan av men det far helt enkelt duga. Det ar inte for filmen som vi gar pa bio hehe. Det blir nog bra!

Nu ska vi ga ut och ata for matbrist kan leda till svimningskansla, minnesforlust och allman forvirring, det kan vi intyga om. Maaat=karlek.

3 kommentarer:

Lagledar'n sa...

Med den där träningen kommer ni att dominera på cooper;-)

Tankar på Trolleberg sa...

Tung träning gumman. Minns hur du körde pass på stengolvet i lägenheten i Portugal. Gud vad du ska svettas...:)

Sis sa...

Bra teori angående skavisarna. Men hur kan det komma sig att jag inte har en glugg mellan tårna? Kanske för att kompensera upp den riktiga.. Jag gillade din roman. Och som svar kan jag säga att mitt havsbad bara skedde en gång. Din historia om monsterfisken hjälpte inte. I veckan ska jag plantera, och vi får kika på animal planet på olika håll. Övikhelgen måste inplaneras snarast. Puss på er båda!