onsdag 22 juni 2011

Farfarsgodis.

Det är alltid så galet skönt att ha gjort testerna och när man väl är där så känns det faktiskt inte så himla farligt. Varje gång tänker man efteråt att det egentligen är helt sjukt hur länge man kan gruva sig när det inte är så hemskt, hittills har vi ju alla överlevt.
Imorgon efter jobbet åker jag till Umeå och sen vidare hem med farmor för att fira midsommar i stugan och även fira min födelsedag i efterskott, hihi. Apropå det så hade gulliscarol bakat en så kallad minitårta till mig idag och jag kan säga att den var världsrekordgod. Den innehöll kanske allt gott man kan tänka sig, mm. Särskilt viktig ingrediens var mango och kladdis och det säger ju en hel del om tårtan... Livsfarligt.
-:-:-
Jag och Jolof hann förbi Kempis en sväng också för hon skulle hämta hem lite grejer från omklädningsrummet och då kom vi på att titta om farfarsgodisen som jag och Jossa gömde i hennes byxa i januari fortfarande var kvar. Det var den. Helt otroligt att hon spelade en halv säsong med den i byxan, hehehehehehe.

Inga kommentarer: