måndag 20 juni 2011

Tester.

Wow. Som man kan förstå så har jag slagit på datorn och sommartid är det verkligen inte ofta. Det beror på att jag inte har en endaste sekund över till sånt. Istället när jag får tid över till ingenting brukar jag göra just ingenting, kanske på sin höjd titta ut genom fönstret. Om jag känner mig riktigt wild and crazy kanske jag till och med går ut på riktigt. Fast inte om det regnar och jag inte absolut måste. Det är vad jag kallar sommar.
Idag kom Jolof hit till stan och det kanske var hur kul som helst. Nu väntar jag bara på att få träffa 250-1 personer... Det var som sagt bra att hon kom, men hon kom inte av en bra anledning. Eller, ja. Hon kom nämligen för att hon ska åka härifrån till testerna. Eller fast det är ju bra men kanske inte det roligaste man kan göra på sin födelsedag. Inte hennes utan min alltså.
Herregud nu fick jag dåligt samvete. Testerhjärta.

2 kommentarer:

Tankar på Trolleberg sa...

PUSS gumman. Bara 58 minuter till så är du 21. Fatta, jag har en dotter som är TJUGOETT år. Gud så stor du är!!!!!

PUZZZZZZZZZ

carolon sa...

Hehe, älskar bilderna utan förklaring...