torsdag 15 november 2012

Att stå på två fötter.

Idag var vi tillbaka till kliniken för ett återbesök, igen. Ett jävla rännande. Efteråt fick jag stå på båda fötterna för första gången på sex veckor. Märklig känsla. Tur att man inte olär sig såna saker, typ gå. Det hade varit fruktansvärt opraktiskt. Jag hade nog hoppats på att slippa kryckorna helt, men jag får i alla fall cykla nu. Positiv inställning.

Ikväll har de plockat fram julgranen här i huset. Det ska börjas i tid. Men det gör inget, det känns bara mysigt. Eftersom skolan slutar och alla åker hem relativt tidigt så blir julväntandet här rätt kort, men det är klart. 14e november kanske tidigt. Men ändå hellre det än att klä julgranen på juldagen, som det råkade bli för nåt år sen. Ska inte upprepas. Och ja, det kommer bli världens bästa jul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes, snart är det jullov! DET ser jag fram emot. och influensan har jag gjort bort för i år...:)