lördag 24 november 2012

En färgglad dag!

Jag är så otroligt glad så här på morgonen. Jag har nämligen kunnat bära upp min frukost till mitt rum, helt själv. Uppför hela trappan! Vilken jävla grej. Det är nåt jag saknat, att kunna frukostera i sängen. Jag är även glad för att det är lite vitt ute, för att rödalaget vann tidigare i morse och för att mitt vitgrönsvarta lag vann en helt sanslöst spännande match på övertid igår här hemma mot Duluth. Helt klart kan hockey vara riktigt roligt ibland, till och med när man inte spelar själv.

Ibland blir man bara så här uppfylld av allt det bra och det fina, man vet inte vad man ska göra med sig själv riktigt utan man vill bara dansa hoppa skrika sjunga. Men det gör jag inte av respekt för mina roomies som fortfarande sover. Jag gör det inombords, i hjärtat och i själen. Var inte orolig/hoppas inte för mycket, jag har inte blivit extremkristen. Jag tror bara jag fått nya perspektiv, eller kanske fler. Nya glasögon som lägger ett färgglad färgfilm över vardagen. I alla fall denna lördag, 24/11.

Bara för att de är söta. Random.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men woao! LÅter HÄRLIGT!

Nu är det snart jul! Yippie:)