torsdag 3 juli 2008

the Blair bajs project

Ännu en dag med tryckande hetta, värmen blir nästan outhärdlig för en så blek skandinav som jag ändå är. Om man ändå hade haft lite värmetåliga gener, mamma svimmar redan vid ungefär 23° C. Det gäller att blöta en handduk och vira runt huvudet, som en turban (så kan man ju på en gång låtsas som man kommer från sydligare breddgrader). Apropå turbaner så tänker jag ibland på kameler. Fast egentligen var det en osanning. Sanningen var att Malin var och efterfödelsedagsfikade här i tisdags och då kom Dromedaricamel - The Movie (with three puckles and one cigarr) på tal. Detta är en sjukt intern men ändå jävligt rolig grej som vi kom på en gång när vi satt och tänkte vilka filmer vi ska göra. En annan är Rovfåglarnas äventyr, med Robert De Niro i huvudrollen. Iaf blev det så att vi i bilden fick i uppgift att göra en filmaffisch, och ja så klart gjorde vi affischer åt våra kommande box office-succéer. Tyvärr hittar jag inte den just nu, men bara för att den var så fräsch har jag fixat en hyllning till den.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant hur många rubriker på denna blogg har bajs ordet... Har Fällman nån sorts bajs period? -LRA

Anonym sa...

haha bajsleken äger, alla tider på dygnet!

Anonym sa...

Vad blir det för leker när man ledsnat på bajs? -LRA

Anonym sa...

LRA - Då börjar man leka med sex istället. Jag väntar med spänning på att Fällman ska gå in i den fasen. Jag kommer välkomna henne med öppna armar ;)