onsdag 16 juli 2008

When a bajs loves a woman

Tack till alla gudar, bussmänniskor, fackförbund och annat folk som kommit överrens i busstrejken och därmed inte hindrar mig från att åka till Skell på Trästocks! Trästocks är en mysig tradition som man bara inte får missa för en sketen busstrejk, nejnej. Hade det varit så hade jag hoppat på min gamla moppe och kört med den de cirka 13 milen. Eller så hade jag kunnat springa. Eller gå. Eller tom krypa om jag inte hade haft några fötter. För en sak är säker, jag tänker inte missa Säkert! på fredag.
Jag försöker desperat att jaga tag i lite istid, men det är svårt eftersom L-town är invaderat av ryska konståkare och Båd'n inte ens har is. Fuck. Skellefteå fucking Kraft Arena är mitt sista hopp. Men det ska nog inte vara någon fara, vaktmästarna där har ju alltid haft en grej för oss i damlaget...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!!, ja det stämmer nog allt det där med vaktmästarna i skelle! :P
Hoppas att du får åka där, annars får du göra ett busstreck o smita in i S-kraft o och åka lite granna utan lov;)
Ser fram emot L-krona;)
käka hårt!;)

Anonym sa...

Va! Har dom redan lagt is i ishallen här i Norrbottens metropol!? I B eller i Coop?
Heh, det finns också andra alternativ för att ta sig fram till Ske-å: ställa sig vid nåt bra ställe vid E4 med tummen upp. Man får hoppa över en skjuts om chaffisen ser för skumt ut =)
-LRA